σχεδιασμό λογοτύπου
Πριν ξεκινήσουμε να σχεδιάζουμε το λογότυπο για ένα οργανισμό θα πρέπει να ξέρουμε το χαρακτήρα της επιχείρησης, τα άμεσα μελλοντικά σχέδια για τα προϊόντα, την ομάδα καταναλωτών που απευθύνονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες, τα σημεία πώλησης και τέλος το μήνυμα που θέλει να μεταφέρει ο οργανισμός στους πελάτες του.
Με αυτά στο μυαλό μας θα πρέπει να σκεφτούμε τις επιλογές που θα κάνουμε για το σχεδιασμό του λογοτύπου για τα παρακάτω:
Χρώματα
Τα χρώματα που θα επιλέξουμε θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν τον χαρακτήρα του οργανισμού αλλά και τον κλάδο προϊόντων ή υπηρεσιών που δραστηριοποιείτε.
Την χρήση του
Όταν σχεδιάζουμε ένα λογότυπο για την σημερινή εποχή θα πρέπει να λάβουμε υπόψη την χρήση του, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί παντού.
Αυτό σημαίνει ότι να μπορεί να προσαρμόζεται τόσο στον ψηφιακό κόσμο όσο και στον φυσικό, όπως στην ιστοσελίδα, στα κοινωνικά δίκτυα, και σίγουρα σε όλη την εταιρική ταυτότητα ακόμα και στα χαρτοκιβώτια και την ταινία συσκευασίας του οργανισμού σε περίπτωση που μιλάμε για υλικά προϊόντα.
Την διαχρονικότητά του
Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι το λογότυπο θα συνοδεύει για πολλά χρόνια τον οργανισμό και για αυτό θα πρέπει να είναι διαχρονικό.
Σύντομο
Πρέπει να είναι σύντομο, ώστε να μπορεί να διαβαστεί πολύ γρήγορα και εύκολα.
Αντιπροσωπευτικό
Το στυλ σχεδιάσεις θα πρέπει να αντιπροσωπεύει τον κλάδο και την κατηγορία του οργανισμού.
Ευανάγνωστο
Το λογότυπο πρέπει να είναι εύκολα διακριτό και αναγνώσιμο, καθώς ο πελάτης έχει πολύ λίγο χρόνο να μας αναγνωρίσει στον πλήθος πληροφοριών που βομβαρδίζετε στην εποχή μας.
Αξιομνημόνευτο
Τέλος θα πρέπει να έχει κάποια χαρακτηριστικά που το καθιστούν αξιομνημόνευτο και θα αποτυπώνεται στο μυαλό των πελατών.
Η έμπειρη ομάδα μας αναλαμβάνει τον σχεδιασμό λογοτύπου για τον οργανισμό σας. Επικοινωνήστε μαζί μας στα παρακάτω στοιχεία για να λάβετε προσφορά.
Υπηρεσίες Γραφιστικής, Πάτρα, Νόρμαν 38-40, ΤΚ 26223, τηλ 6907637635